Warning: is_readable(): open_basedir restriction in effect. File(/Newspaper/theme.json) is not within the allowed path(s): (/var/www/vhosts/neck.nl/:/tmp/) in /var/www/vhosts/neck.nl/httpdocs/wp-includes/class-wp-theme-json-resolver.php on line 450

Warning: is_readable(): open_basedir restriction in effect. File(/Newspaper/theme.json) is not within the allowed path(s): (/var/www/vhosts/neck.nl/:/tmp/) in /var/www/vhosts/neck.nl/httpdocs/wp-includes/class-wp-theme-json-resolver.php on line 450
Wat moet je doen om je sixpack te tonen? - Neck.nl het mooiste blog van Nederland
Home Sport Wat moet je doen om je sixpack te tonen?

Wat moet je doen om je sixpack te tonen?

0
3

Heb je ook altijd een sixpack gewild? Al die sit-ups blijken toch niet wat je nodig hebt om je doel te bereiken. Als dat zo was, dan hadden alle mannen en vrouwen inmiddels wel dat wasbordje op de buik. Voor veel mensen blijft het echter bij dromen ervan. Er is dus veel meer voor nodig om een sixpack te krijgen. De vraag is alleen: wat dan? Daarom gaan we op deze plek eens bekijken wat hier allemaal in meespeelt. Op die manier kan jij ook eindelijk eens die strakke buik die je altijd al gewild hebt krijgen.

De rol van het vetpercentage

Het is belangrijk om goed te weten waarom een sixpack zichtbaar wordt. Dit heeft slechts beperkt te maken met het groter worden van de spieren. Het gaat juist om het verlagen van het vetpercentage. Voor een man moet dit bijvoorbeeld onder 12 procent komen. Hoe lager het percentage is, hoe duidelijker de spieren naar voren komen. Natuurlijk zit er wel een keerzijde aan, want een heel laag vetpercentage brengt juist weer gezondheidsnadelen met zich mee. Wel kan je hieruit afleiden dat het dus op meer aankomt dan alleen het doen van de sit-ups.

Zorgen voor verbranding

Om te zorgen dat je buikspieren beter zichtbaar worden, zal je dus eerst moeten zorgen dat je meer vet gaat verbranden. Je kan dus niet alleen maar leunen op het trainen van de buik. Het plaatselijk verbranden van vet is namelijk een mythe. Je zal het hele lichaam moeten aanpakken om je doel te bereiken. Daarnaast is het ook van groot belang om te kijken naar wat je eet. Er moet uiteindelijk minder binnenkomen dan eruit gaat. Minder calorierijk eten en net wat meer verbranden tijdens je training helpt je dus om af te vallen.

Alles in balans

Het is belangrijk om op zoek te gaan naar de perfecte balans. Dat geldt voor alle zaken. Zo is het belangrijk dat je niet te veel eet, maar zeker ook niet te weinig. Daarnaast is het belangrijk dat je gezond eet, maar bijvoorbeeld niet al je vet en koolhydraten uit je maaltijden snijdt. Ook voor sporten geldt dat krachttraining en cardio elkaar goed moeten aanvullen en in balans moeten zijn. heb je deze zaken allemaal goed voor elkaar? Dan kan je er zeker van zijn dat dit je het nodige zal opleveren als het gaat om een sixpack.

Werken met supplementen

Nu is dit allemaal gemakkelijker gezegd dan gedaan. Daarom is het ook belangrijk om verder te kijken. Zo kan je er bijvoorbeeld het nodige aan hebben wanneer je ook de juiste supplementen neemt. Zo kan je verbranding wat verhogen. Ook kan je zorgen dat je spiermassa iets toeneemt. Het is wel belangrijk om hier de goede weg in te kiezen. Niet alle supplementen bieden wat ze beloven. Het is slim om er een specialist bij te halen. Dit geldt ook voor je training. Samen met een personal trainer zou je weleens meer kunnen bereiken dan met alleen trainen.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here